Wczytuję dane...

papier firmowy, A4 składany do DL, offset 150 g

Drukarnia Warszawa, drukarnia internetowa, druk papieru firmowego

Papier firmowy oferujemy w technice druku offsetowego oraz offsetu cyfrowego, na papierze preprint 90 g, preprint / offset 120, 150, 170 g, powszechnie stosowanych w biurach. Studio Horyzont Drukarnia Warszawa udostępnia także szablony papieru firmowego, z naniesionymi liniami cięcia oraz spadami, które mogą być pomocne na etapie projektowania. Projekt / skład z przygotowaniem do druku papieru firmowego (dla tych z Państwa, którzy nie dysponują plikami produkcyjnymi) - od 39  zł/str.   drukarnia warszawa, drukarnia internetowa, druk wizytówek, wizytówki warszawa, druk wizytówek warszawa, papier firmowy, druk papieru firmowego, papier firmowy drukarnia, ulotki warszawa, drukarnia on-line, ulotki, drukarnia offsetowa, drukarnia internetowa, drukowanie plakatów, drukowanie ulotek, drukarnia online, drukarnia 24, druk 24 warszawa, druk24, ulotki, ulotki warszawa, plakaty, plakaty filmowe 

Poprawny format papieru firmowego A4 to: 

210 x 297 mm netto - 216 x 303 mm brutto (netto+spady)

>

Specyfikacja pliku do druku: SPECYFIKACJA PLIKU

drukarnia Warszawa

Wszystkie produkty wycenione na stronie serwisu online, możecie Państwo zamówić także przez Dział Handlowy.  

Zapraszamy do kontaktu biuro@studiohoryzont.pl

Drukarnia Warszawa Studio Horyzont

Poprawną makietę produktu można otrzymać w dziale graficznym, prosimy o kontakt : biuro@studiohoryzont.pl

Zapraszamy do kontaktu email lub bezpośrednio do handlowców: 609 501 788

drukarnia warszawa, drukarnia internetowa, druk wizytówek, wizytówki warszawa, druk wizytówek warszawa, wizytówki on-line, wizytówki wzory, wymiar wizytówki, ulotki warszawa, drukarnia on-line, ulotki, drukarnia offsetowa, drukarnia internetowa, drukowanie plakatów, drukowanie ulotek, drukarnia online, drukarnia 24, druk 24 warszawa, druk24, ulotki, ulotki warszawa, plakaty, plakaty filmowe, studio graficzne

Niestety nie znaleziono produktu!

1. Sprawdź poprawność zapytania i spróbuj ponownie.
2. Ogranicz szukane słowa do jednego lub dwóch.
3. Podaj ogólną nazwę produktu, którego szukasz. Później będziesz mógł ograniczyć wyniki wyszukiwania korzystając z zaawansowanych filtrów.